Make the best out of everything
DATUM: 2012-12-29 | TID: 19:47:15 | KATEGORI: Livet

Min finaste.

Hejsvejs alla fina!
Har spenderat största delen av dagen på Ersboda med mamma och systrarna. Fynda lite nya saker på myrorna och röda korset. Bilder kommer kanske imorgon om jag orkar fota dem :) 
Men jag köpte iallafall en ny vinröd vinterjacka på myrorna, svinsnygg tycker jag iallafall och ett par "boyfriend" jeans på Röda Korset fick också följa med mig hem. Köpte även Touch vantar på nån outlet. Kan komma till använding;) Minns inte om det blev något mer köpt men eftersom kameran har varit batterilös ett tag kanske det kommer bilder på annat jag köpt på senaste tid också! För att fylla ut min tråkiga blogg med lite bilder haha!:)
Just nu mår jag inte så bra...hela min hals är död(kan typ knappt svälja....får inte bli sjuk!!!!) och har ont i min högra handled...så behöver stöd...:/ Är så sur för vill inte vara sjuk alls....vill vara frisk och kry...hoppas nästan att detta är bara en allergi fast ändå inte liksom...BLÄ!

Men ska käka mer geisha nu och sedan stadga mig framför burken och tycka synd om mig själv! Puss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?