Lovely weather
DATUM: 2012-12-28 | TID: 12:27:44 | KATEGORI: Livet

Slumpad bild från datorn.

Idag är en enormt fin dag ute, men kallt är det. Eller finns folk som har det kallare hehe :)
Just nu väntar jag bara på att Camilla ska komma, vi ska fira mig idag och bara hänga. För hon kunde tyvärr inte komma igår...men det gör inte mig ett dugg faktiskt:) Igår firade jag med familjen, mina bröder kom och min storasyster ringde mig:) Avsluta födelsedagen hos min bror med att ta bort hans tapeter. Kul va?;) Lite iallafall:)
Men ska ska jag fortsätta käka choklad för att sedan släpa ut mig själv o kanske nån av mina systrar för att fota lite i det fina vädret. Och om det blir någorlunda bra bilder kanske ni får lite smakprov! Puss.
Skriver kanske senare, om jag har orken och hinner :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?