Imorgon då gäller det!
DATUM: 2012-12-26 | TID: 16:08:40 | KATEGORI: Livet


Foto: Jag 

Idag har jag förbrett inför min födelsedag, som är imorgon. Handlat in det som behövs, bla. det på bilderna här ovan. Så nu är det gjort, nu är det bara att räkna ner timmarna innan man blir sexton :D
Har även sett mycket på teve och bara tagit det lungt, skönt med lov kan jag säga!
Egentligen ska jag inte göra något speciellt imorgon, min familj samlas och även Camilla ska komma och fira mig. Vi ska äta god mat, spela wii/xbox och bara mysa, jag ska inte få några presenter, ska få pengar istället behöver dem mer än sakerna. Men något litet paket kommer nog, Camilla ska säkert ge mig något. Jag vet faktiskt inte haha:) Men vi ska byta julklappar imorgon också, ska bli kul och veta vad hon köpt till mig:) Och hoppas att hon gillar min julklapp :) Kanske även går ut med Henke i snön om det inte är för kallt :)
Nu ska jag stabilisera mig framför teven fram till middagstid. Skriver kanske sen eller imorgon! 
 
Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?