I don't care, I love it
DATUM: 2012-12-05 | TID: 18:13:55 | KATEGORI: Livet


En slumpad bild från i somras. ♥ Toblerone och Rocky Road glass 

Hej!

Idag har varit en bra dag, allt har gått bra på lektionerna och allt har varit någorlunda intressant tyck ja.
På svenskan jobbade min grupp som satan och hann nästan klart med allt, bara lite finlir kvar. Skönt!
Och på engelskan började vi med nytt grupparbete där vi ska jobba två och två, jag jobbar med Camilla
Vi ska jämföra Nyår i Sverige med Nyår i England, ska bli sjukt intressant faktiskt! Vi satsar högt, såklart!
Slutade fyra idag, längsta dagen jag har i veckan. Sista lektionen vi hade var serveringsteori, i tre hela långa timmar, kul va? Det är faktiskt inte så tråkigt men det kan bli långtråkigt i längden tycker jag! 
Vi fick testa på att skriva menyer, det tycker jag var det roligaste faktiskt. Vi fick även göra lite juldekorationer!
När jag slutade mötte jag upp mor min och syster och hjälpte till att bära hemma det vi handlat. Skönt att promenera, det var inte så värst kallt nu på dagen, morgonen är värre tycker jag! Nu är det bara fint ute!
Ska iallafall snart få i mig lite god mat för att sedan ladda upp för ett sent pass boxercise med laget, som varje onsdagskväll har varit för mig dem senaste fyra veckorna. Det är galet roligt iallafall
Så nu ska jag ta och glugga igenom serveringsläxan vi har till imorgon, för att jag ska ha en chans att fixa det.

Ni får ha det bäst, puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?