Hockey
DATUM: 2012-12-07 | TID: 18:08:01 | KATEGORI: Livet

Myskläder på och taggad brud!

Hejsan alla fina!
 Dagen har faktiskt gått bra, hade servering som alla andra fredagar! Fick agera servitris till "mina" fotbollstränare på skolan, så det var ju som lite småkul. Var otroligt nervöst hehe. Men det fick bra iallafall och dem gav mig bara bra beröm, tack!! Kändes skönt att ha gjort det iallafall, sedan fick vi själva äta den goda maten!
Vi slutade kring halv tre har jag för mig, så gick med Camilla upp te sjukhuset där hon skulle ta sin buss hem, snackade om allt möjligt, bland annat om dagen och helgen.
Och om typ cirka en timme ska jag och mina systrar dra över till Umeå Arena och se fina Camilla spela hockeymatch mot Björklöven, är svintaggad :D
Och imorgon ska vi städa här hemma, behövs verkligen tycker jag! Och på kvällen ska jag och fira Agnes & Siri. Var hur länge sedan som helst sen jag träffade dem faktiskt, så ska bli lite extra kul tycker jag! 
Och på söndag jobbar jag och ska även skriva kostkoll och försöka hinna göra klart svenska arbetet.

Men ska fixa klart allt nu och göra mig klart för att heja fram Camilla och hennes lag ikväll!

Puss x
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?