Gäst inlägg By Den bästa flickan i världen!
DATUM: 2012-12-18 | TID: 18:04:38 | KATEGORI: Livet

Detta är jag som våld gästar hennes blogg :D 
 
Hihi, vad busig jag är som skriver från Daniellas blogg. Just nu sitter jag i Dannis säng och skriver detta medans hon är och pratar med sin mamma och så dukar hon till middagen. Det blir god middagen här, Lax och ris med nån sås tror jag att det var hihih.
Ikväll så blir det CHIPS (lättsaltade) med vitlöks dipp. Mums mums :D Lär nog bli mycket med skratt och glada miner från våran sida.
Kanske hörs senare ikväll om ni har tur :):):):)
Nä nu ska jag avrunfda detta inlägg. 
Hejdå och hoppas att ni kommer att ha en trevlig kväll allihopa!  :D 

♥ SKRIVET AV Josefines.se

SVAR: TUSENtack att du sa det!! <3 <3

Svar: Jarå, ingen fara alls!<3
Daniella Fransson

DATUM: 2012-12-18 | TID: 20:10:09
BLOGG/HEMSIDA: http://josefines.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?