Första advent
DATUM: 2012-12-02 | TID: 14:58:00 | KATEGORI: Livet

Gjort lite fint hemma, snö utanför oss, egobild, glad efter skraneåkning!

Hej alla fina!
Idag är jag på otroligt bra humör, sovit otroligt bra och än så länge har dagen bara bjudit på bra saker!
Hade en trevligt fyrtiofem minuters lek utomhus med Lotta och Hanna och två skranor, kände mig som ett litet barn igen. Som jag alltid gör när snön har fallit ned till marken!! :D
Sen dess har jag inte gjort mycket produktivt men har ätit god lunch, satt upp ljusslinga och lite sånt! 
Snart ska jag hjälpa älskade mamma med gulaschsoppa, och måste bara tillägga att det är förjävla gott det!!
Nu börjar mörkret lägga sig på himlen, jag själv tycker det bara är mysigt! Ikväll ska jag skriva kostanalys, och bara ta det lungt framför teven, har för mig att "Vem kan slå Filip och Fredrik" är ikväll! Det är asroligt :D

Men skriver kanske sen, hoppas ni alla har en bra första advent! Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?