Dear you...♥
DATUM: 2012-12-03 | TID: 19:57:24 | KATEGORI: Livet

Source: Weheartit.com

Har varit trött som en galning idag, fatta inte ens att jag orka med skoldagen. Och Camilla var inte där heller, så det sög bara ännu mer! Men som tur hade jag bara tre lektioner, alltså en någorlunda kort skoldag!
Inget speciellt nytt har hänt på skolan, bara massa arbeten hit o dit. Men det är rätt roligt ändå :)
Direkt jag kom hem tog jag nåt litet att äta och sedan somnade jag ända fram tills klockan fyra. Galet skönt!
Så nu är jag faktiskt lite piggare än förut. Ska snart hoppa in i duschen för att fräscha upp mig sedan väntas en inbjudande säng åt mig. Ska bli så otroligt skönt att få sova! Och idag ska jag somna tidigt för en gångs skull!! 
Imorgon har jag ännu en kortis dag, har först sovmorgon. Börjar 10.20 med halvklass engelska och slutar 12.30 med halvklass svenska. Sjukt najs! Och har bara eget arbeten typ så ska bli rätt chill det.
Även om det är galet kallt ute, är det så otroligt vacker. Älskar det verkligen, blir som kär
Fick rätt bra nyheter idag om helgen, så är galet taggad på denna helg! Kommer äga om allt blir som det ska!

Men ska surfa runt lite nu innan jag tar en varm och välbehövlig dusch! Puss





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?