Dan före doppardan
DATUM: 2012-12-23 | TID: 17:21:26 | KATEGORI: Livet

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Jag och fina Wilma // Och så coola jag då;)

Hejsan alla ni fina! 
Sitter på min lillasyrras dator för orkar inte ta mig till mitt rum och starta min egna, så låna hennes medan hon är och jobbar i köket med mamma och min andra syster. Snart min tur, sen blir det go middag!!! :D
Idag vaknade jag upp med en otroligt seg och torr hals..inte alls bra men det börjar komma mot bättringvägen iallafall, hoppas jag. Dagen har bestått av filmtittande, sista minuten handling och matlagning. Skönt!
Kommer ha massa go mat i veckan så efter detta jullov kommer jag seriöst rulla fram, så se upp alla ni! ;)
Ser på någon rolig film nu, det går ju filmer hela dagarna nu när det är jullov. Rätt skönt:)
Men ska nu se om jag är till någon hjälp, skriver nog senare.
Puss x
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?