Dag 30 - Femton bra saker som har hänt under dessa 30 dagar
DATUM: 2012-12-12 | TID: 17:30:00 | KATEGORI: 30 dagar

1. Har spelat fotboll, med laget och med treorna på skolan:)
2. Har fått reda på mitt bageribetyg, som jag är nöjd med:)
3. Har träffat Camillas familj, härliga peeps!
4. Sett hockey, grymt kul:)
5. Ätit massa god mat, åhhhh!
6. Skrattat mer än någonsin!!!
7. Insett hur fina vänner jag verkligen har :')
8. Snön har äntligen lagt sig fint på marken!
9. Fått mycket användbar kunskap!
10. Tränat boxercise, otroligt bra träning!
11. Planerat världens bästa jullov!
12. Träffat många fina personer.
13. Taggat min födelsedag, 15 dagar kvar nu ju!!
14. Insett att jag måste kämpa för det jag vill ha.
15. Insett olika saker som kommer förändra mitt liv till det bättre hoppas jag:)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?