Dag 29 - Hur du är som person
DATUM: 2012-12-11 | TID: 12:29:00 | KATEGORI: 30 dagar



Hur jag är som person??


Jadu...jag brukar få höra att jag är en riktig solstråle och är en ängel.
Men alla har väl olika åsikter om hur jag är annars hade det ju varit rätt tråkigt tycker jag, men jag själv tycker att jag är rätt konstig, barnslig, snäll, jobbig, glad och hjälpsam kan jag också vara:) Är rätt galen också, när det gäller vissa saker, gillar kläder hehe :)))
Det finns dem som tycker jag är konstig för att jag inte gillar t.ex. sås, julmat, coca cola osv..hehehe!
Jag är inte så värst smart, men är inte helt dum heller. Jag gillar att träna, så himla skönt.

Och för att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva så frågade jag Camilla, om vad hon tyckte.
Och hon svara detta:

Eh du är snäll, man har alltid roligt med dig, och du bryr dig inte bara om dig själv utan andra också som du har i livet <3

Fyfan vad hon är gullig, har ingen aning om det hon skrev har någon sanning i sig faktiskt haha, men kanske :) Tack finaste du iallafall <3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?