Besök♥♥
DATUM: 2012-12-09 | TID: 12:29:19 | KATEGORI: Livet



Lite egopics från min sämsta webbcamera...hihi!

Hejhej!

Gårdagens kväll var grym, vi hade det superroligt och det var trevligt att träffa alla igen. Jag gick hem runt elva nån gång, och somnade nästan direkt jag la mig här hemma haha. Sjukt skönt iallafall!
Nu gör jag inget speciellt, lyssnar på skön musik och smsar med bästa Camilla, medan jag väntar på att vårat besök ska komma, dem är påväg hit från Piteå, dem är nog här närsomhelst faktiskt! Kul kommer det bli!
På kvällens schema står det att äta tacos, äta glass med chokladsås och att jobba! Riktigt skönt!
Imorgon är det en ny vecka igen, är enormt taggad faktiskt!
Men som sagt måste jag fixa lite små saker nu för dem kommer nog väldigt snart!
Vi hörs senare eller nåt. Puuss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?