Bättre planer
DATUM: 2012-12-17 | TID: 19:58:00 | KATEGORI: Livet

Ibland gillar faktiskt jag mitt hår

Haft en rätt chill skoldag, bara ett långt kamratstödjarmöte och en kvarts livsnära samt engelska. Skönt!
Håller på att skriva klart mitt engelskaarbete, som ska vara klart imorgon tror jag det var. Intressant faktiskt! :)
Gårdagens kvällsmys med mina brudar var otroligt roligt, saknat dem som en galning. Fick fina presenter oxå
Imorgon har vi fyrtio minuters engelska typ, och vi ska se någon onödig film så skippar det och kör ledigt hela dagen, istället kommer Camilla hit runt lunchtid, och vad vi hittar på vet jag inte än men något kul blir det nog! Och för att göra det ännu bättre så ska hon sova över här också, och att vi har sovmorgon till lunchtid på onsdagen gör oss verkligen inte ett smack, det ska vi verkligen ta vara på!
Ska nu bara skriva klart mitt arbete till min underbara spotify-lista, innan jag tar mig en behövlig dusch!

Vi hörs, puss
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?