Äntligen jullov!!!
DATUM: 2012-12-21 | TID: 15:16:13 | KATEGORI: Livet


Jag och lillasyster.

Har haft typ två timmars skola idag, eller skola och skola...men hade lite mys med klassen sedan var det fina uppträdanden i aulan. Riktigt roligt var det tycker jag! Många skratt uppkom under dagen! :D
Sedan åt jag en snabb lunch, innan jag mötte upp mamma i stan för att göra lite små ärenden :)
I helgen blir det mycket småplock och mys med familjen för att inviga jullovet!
Nu är det bara 6 dagar kvar till min födelsedag och är sjukt galet taggad faktiskt :D
Chattar just nu med Lovisa om lite allt möjligt, lika roligt som vanligt:)
Men önskar er alla ett superbra jullov, ska försöka uppdatera så mycket jag kan men kan inget lova.
Puss




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?