LISTA
DATUM: 2012-08-02 | TID: 16:36:38 | KATEGORI: Funderingar

10 saker jag tycker om:
- Fotboll
- Bada
- Fota
- Söta saker
- Mina vänner
- Min familj
- Min hund Henke
- Musik
- Min dator
- Min mobil
 
9 saker jag tycker mindre om:
- Att sakna personer
- Inte kunna spela fotboll
- Att frysa i onödan
- Plugga
- Att inte kunna ha kul
- Att tiden går så fort.
- Leverpastej
- Falska personer
- Bilar
 
8 saker jag är rädd för:
- Att något skulle hända mig eller min familj i framtiden
- Att inte kunna träna
- Att bli gammal och sedan dö. 
- ?
- ?
- ?
- ?
- Är typ inte rädd för något.....:P
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
- Flytta utomlands 
- Resa. 
- Gifta mig 
- Bilda familj 
- Vara framgångsrik inom något.
- Leva
- Designa mitt egna hus
 
6 råsnygga män/killar:
- Justin Bieber.
- Killarna i One Direction.
- Josh Hutcherson
- Jesús Navas
- Douglas Booth
- David Beckhem
 
5 bloggar jag läser:
- www.britishboyband.blogg.se
- www.photoblogbypetra.blogg.se
- www.elinagreen.blogg.se
- www.sarazamia.blogg.se
- www.felles.nu
 
4 ord som beskriver mig:
- Glad.
- Snäll
- Blyg
- Modig men ändå inte lol.
 
3 saker jag ser fram emot:
- Att börja gymnasiet.
- Sommaren 2013
- Framtiden
 
2 böcker jag tycker om:
- Hungerspelen
- Justin Bieber - Min historia
 
1 bra låt:
- Bara en? Hmm........Won't give up - Jason Mraz, den är galet fin!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?