Första veckan, CHECK!
DATUM: 2012-08-24 | TID: 13:47:28 | KATEGORI: Livet

Saknar....

Pang och poff så var denna vecka slut...vad hände? Var skolan verkligen så rolig? Tydligen.
Denna vecka har varit otroligt chill, vet att det inte alltid kommer vara så men det gör inget.
Än så länge stormtrivs jag på skolan, alla är enormt snälla och trevliga. Och jag är alltid glad, tror faktiskt att jag inte varit sur alls denna vecka, kanske om jag har varit trött men det är bara livet. 
Glad att första veckan är över i varje fall, egentligen slutade jag 10.20 idag men vi fick sluta 09.45 typ, AWESOME. Fick läxa så stannade kvar och gjorde klart den, så har jag tid för annat. Tiden rann iväg så vips var klockan 12...dags att gå hem men tydligen var inte vädret med mig o det började spöregna så fick ringa efter skjuts som kom lite senare. Skönt. Så är nu hemma och chillar, gör inget alls faktiskt.
Men om nån timme ska hela familjen fara iväg och se lillasysterns match och sedan ska storasyster också hinna träna, sedan blir det god middag! PIZZA! Yummie as hell, jao!
Nästa vecka börjar äntligen skola seriöst, det första jag ska göra när jag får tid är att gå till studie- och yrkesvägledaren och försöka skaffa så jag får läsa lite fler kurser i år. Skulle vara helt fantastiskt om jag skulle kunna göra det. Slippa stressen nästa år, och det behöver jag. Slippa stressen alltså.
Det finns otroligt många som har fördomar mot Östra Gymnasiet, och till alla er. Skit på er, skolan är helt otroligt bra. Lärarna är superbra och bryr sig och är trevliga hela tiden. Alla som jag stött på har varit otroligt generösa och hjälpsamma! Även om det finns många utlänningar osv...vad fan gör det? Det är bara bra att dem också får chansen att gå gymnasiet. Dem jag snackat med, vilket är galet många, ALLA, verkligen alla är otroligt snälla och har galet bra humor. Passar min perfekt i alla fall. Haha! Så sluta döm bort skolorna efter rykten. Dem kan faktiskt vara bra i alla fall, Just sayin' !

Det var allt för mig, hoppas ni läser och tar in!

Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?