Cool brud, japp!
DATUM: 2012-08-27 | TID: 15:04:55 | KATEGORI: Livet

Jag har otroligt lite att göra, så varför inte leka med webbkameran? Här får ni i alla fall fyra smickrande bilder!
Skoldagen gick otroligt bra och snabbt, slutade dock halv tolv så hahaha!
Men skulle ha slutat 13.50 men vi fick flyttat med lektioner och därför tidigare dag! Inget att klaga på alls!
Fast dock så stannade jag kvar några extra timmar och bara chillade lite med kortspel, wii och skratt.
Eftersom det spöregnade som fan i timmar(fortfarande igång!) så fick jag skjuts hem även idag! :D
Imorgon har jag endast två lektioner och sovmorgon till 10.20, chill! Fast jag ska dock till skolan tidigare för ett möte med studie- och yrkesvägledaren och mamma om lite extra kurser, hoppas det går att fixa!
Juste, köpte även mitt gymkort idag. Det finns ett gym på skolan som vi har tillgång till så ska äntligen ta tag i min träning med rutiner! Otroligt skönt, har redan ett träningsprogram så bara att köra igång närsomhelst!
Ikväll ska jag träna om värdet tillåter mig det, alltså bara vanlig fotbollsträning! Var ett tag sedan känns det som jag verkligen körde som vanligt, behövs verkligen att dra igång nu!

Ska fixa mig nu, vi ska ut och äta! MUMS!

 
Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?