14 hela dagar kvar innan det blir nystart
DATUM: 2012-08-06 | TID: 11:25:12 | KATEGORI: Funderingar

Hola guapas!
 
Nu är det inte länge kvar alls, innan första året på gymnasiet börjar. 14 hela dagar är det bara kvar.
Tro det eller ej så är jag inte orolig alls, jag har bara rätt höga förhoppningar och tror det kommer bli superkul med nya vänner, klasskamrater och annorlunda undervisning och en helt ny skola som jag kommer gilla.
Jag är inte orolig för pluggningen för jag har själv bestämt att jag ska göra mitt bästa i år, och verkligen köra!
I nian så sket jag oftast i plugget, och det gick ju inte så bra...lol.
Men nu ska jag verkligen kämpa för att få dem betyg som jag vill ha,ska dock samtidigt ha the time of my life?;)
Och jag har ju valt en linjen som jag tror jag kommer stormtrivas på, känns superbra faktiskt! :D
Inte för att jag tycker att jag är bra på matlagning samt bakning, är inte så jättebra haha. Men tycker det är galet kul i alla fall, okej det är ju det som räknas right? :D
Äsch, nu ska jag ut och njuta av den galna solen innan jag tar tag i tvätten!

Pusselipuss!

En mobilbild bjuder jag på! x

♥ SKRIVET AV Alexandra - One Directionnoveller

Vad heter linjen som du har valt och vilken skola? :)

Svar: Jag har valt Resturang- och livsmedelslinjen på Östra Gymnasitet med konditori och bageri inriktning! :D
Daniella Fransson

DATUM: 2012-08-06 | TID: 14:44:03
BLOGG/HEMSIDA: http://nnovels.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?